Showing posts with label crush. Show all posts
Showing posts with label crush. Show all posts

"aku suka dress up kau je weyh"

terencat plan aku nak buat note eco . tak tau kenapa tetiba aku teringat pasal ni . so sebab aku ta off lagi baby asus ni , aku pun start lah menaip macam sekarang . (woiii , apa kau merepek ni ?!!!)


.....


cerita ni pasal orang yang sama dengan orang yang aku cerita dalam post INI and INI (cerita lama weyh . hahha). klik untuk maklumat lanjut :) kira post yang ni triquel dialah ~ hahha .


so , benda ni jadi waktu cuti sem waktu bulan 12 haritu rasanya . kalau tak salah aku lah :p
aku dengan dia ni takde lah nak kontek sangat-sangat pun kan . yelah , aku bukan suka sangat nak layan crush-crush ni kecuali kalau aku rasa selesa dengan crush tu .


mamat tu mulanya kata suka lah , nak kapel lah , apalah kan . waktu tu aku dah single dah . tapi aku still malas nak kapel even main-main pun sebab aku still tak recover lagi . (rasanya sekarang pun belum =.=) lagi pun budak ni takde ciri-ciri yang aku nak . gua memilih oke ! hahha


one day tu , waktu malam , dia ada lah kol aku , lama gila . free kol kot :p ouh , lupa nak cakap . budak ni loqlaq sikit . malam-malam amek "batu" . weyh , serius takde niat nak buruk kan orang , tapi aku bagi tau so , that korang dapat gambaran cerita ni betul-betul .


so , macam biasa . cakap suka , blablabla ~ sekali dia pas fon kat member dia . aku layan jelah . pangkat abang-abang kot . malas aku nak kuang ajo . (bajet polite lah kannn . booooo !!!) then , member dia cakap dia tengah "masuk air" . dah , pulakkk ~ lantak kau lah .


then , dapat lah balik fon nya kat tangan tuan dia . tetiba mamat tu cakap ,
"sebenarnya aku suka dress up kau je"
mak aiiiihhh , aku pun cakap lah ,
"dah tu kapel jelah dengan dress up aku"
then , mula lah dia sedar apa dia cakap tu . mintak maaf , cakap suka aku pulak . macam tahi . tapi lantak lah kan . aku bukan suka dia pun . so , tak terguris sikit pun kat jiwa macho ni . hahha .


mula-mula macam sakit hati lah kan . gila what-the-fish orang cakap macam tu kat kita . but then , aku amek yang positive je . dia suka dress up aku , aku pun suka orang cakap suka dress up aku . conclusion nya , aku jadi suka pulak kat ayat dia . hahha XD


.....


nota final : aku jenis tak kisah nak berkawan dengan whatever kind of friend (kecuali pervert nak mampus) , lantak lah dia hisap dadah ke , berzina ke , janji jangan babitkan aku . aku dah nasihat taknak dengar , itu masalah kau ~