Showing posts with label harihari. Show all posts
Showing posts with label harihari. Show all posts

Selamat Hari Raya ^_^



Esok dah raya weyh!
Adik, sepupu² semua dah bergumbira main mercun.
Habis dah mercun² tu aku syakkk.
Takpelah, tak membazir ^_^


...................................


Disebabkan kekurangan kredit serta line Maxis yang "besttt" kat Kulim ni, aku wish guna internet jelah yea :p Hehhehhh


Selamat Hari Raya.
Maaf kan dosa² daku.
Kot² TERngumpat, TERmengata, TERkutuk, TERkasar bahasa, TERambek hak orang, TER-ter-ter apa-apa jeh yang sama waktu dengannya :)


sembilan belas



ni muka budak baru masuk sembilanbelas tahun tuhhh.


.....................................


This birthday, banyak jugak benda baik yang jadi kat aku.
Berkat hari lahir and bulan Ramadhan kot :)
Berkat doa korang-korang ni lagiii. Hehhehhh.


Pagi, pergi test JPJ. Test kereta. Lulus dengan jayanya.
Alhamdulillah :)
Lepas ni tak payah sibuk nak merempit dah. Itu pun kalau ayah kasik pakai kereta dia.
Kehkehkeh.


Malam, kelas ganti ECO.
Dapat result test 1. Dapat A- even dalam kelas waktu dia mengajar rasa macam tak dapat apa :p
Tapi alhamdulillah jugakk laa.
Tapi Miss, Miss dah ambek 11 markah saya tau :'(
Salah aku jugak tak letak "RM" dengan "million" =.="


.................................


Akhir sekali. Thanks korang yang wish. FB ke, Twitter ke, Blog ke, mesej or call, and even yang datang bilik, dalam kelas. Thanks sangat. U guys made my day.


...................................
yeah! puasa tak ponteng lagi! alhamdulillah :)