Showing posts with label senyum. Show all posts
Showing posts with label senyum. Show all posts

seronok, tahu?





....................


pernah rasa tak korang rasa seronok bila :

  • member-member still ingat korang walaupun masing-masing dah grow up dan ada kawan-kawan baru.
  • main tag-tag lagu kat facebook pasal friendship :')
  • kawan-kawan mula bercinta. tambah-tambah lagi kalau boyfriend/girlfriend diorang hensem/cantik/comel (skandal pun bole. hehhh :p)
  • kawan-kawan yang tak disangka, bapak bergaya :D
  • etc ~
sejujurnya, aku rasa seronok, happy bila benda-benda ni jadi. sebab tu aku suka stalk member-member lama punya fb :p HAHHAAAAA


notasemtiga : sumpah rindu korang :')


contest | hafizzainal's contest - senyuman mahal


ramai pulak yang tag aku buat contest ni . terima kasih ye cik hamiza , cik nazihah dan cik fadhliah ~ hahha :D


.....


ke PAGE :)

jadi , di sini saya mempertaruhkan gambar dibawah :) (ayat ~ taknak kalah :p)

 
gambar lama :p tak tau nak letak gambar mana dah -^^-


so , cerita disebalik gambar ni :

time ni dekat tanjung bunga ke apa entah kat kampung aku tu . ouh , yea . kampung saya di muar , johor . dah nama pun tanjung mesti lah dekat pantai kan ~
waktu ni memang aku mintak tolong mak aku ambilkan gambar aku pun . tapi sambil-sambil tu mak aku cakap apa entah sampai aku pun naik segan sampai terbit senyuman-tak-sempat-cover-macho aku . jadi ini sebenarnya senyuman malu aku =.=" hahha XD


.....


now , bahagian yang paling malas buat . hahha . tag pada 3 orang bertuah ini :