Showing posts with label wish. Show all posts
Showing posts with label wish. Show all posts

puasa


Assalamualaikum.


Selamat Hari Raya Puasa, All :)



aku antara perempuan yang untung sebab dapat join puasa first ^^
yeay for me!!! :D
dah baca niat ke korang? aku dah! sebulan punya terus. in case terlupa nak niat nanti :)


so,
disamping ucapan, nak mintak maaf jugak.
dari hujung rambut kembang ni, sampai jari kaki aku yang kecik gemok ni sekali :)
well, aku maafkan KAUORANG.
takkan korang sampai hati taknak maafkan aku, aite :)


..............................


ni untuk korang, in case korang pulak lupa niat macam mana kan.
yelah, puasa kan setahun sekali :D






dah seminggu weyh =.='' moga roh dicucuri rahmat . aminnn


sedang mengikuti <3

dah seminggu pun balik uitm kedah ni haa ~ dah seminggu gak aku tak update . heh . malas :p baik aku habiskan masa tengok movie + drama sebelum life aku jadi betul-betul pack !


taktaktak , truth be told , jadual aku memang pack pun sem ni . memang lah nampak best je pergi kelas paling awal pun pukul 10 pagi , tapi kalau habis kelas pukul 6 petang tiap-tiap hari tak best jugak . waktu tido aku weyh =.=" hari khamis je pun awal sikit habis , pukul 4 . awal tak awal lah ~ then , jumaat koko . memang sehari jelah cuti aku kan ~ haih =.="


sem ni bertambah satu subjek . selalunya satu sem 6 subjek je , sem ni 7 ! takpelah . belajar ~ (cakap lain dalam hati lain :p)


sepanjang seminggu ni belum ada benda menarik lagi yang jadi , so takde benda pun nak story . heh


ouh , ada satu !
2 hari lepas mungkin , ada budak batch aku , perempuan , kos akaun tak silap , meninggal . aku tak kenal , tapi moga ditempatkan di tempat orang-orang beriman . muda lagi weyh . sian . accident .
so, untuk korang , hati-hati tau . pesanan untuk aku jugak yang suka merempit tak tentu hala ni =.="
oh , ini tak menarik . ini sedih =.=

dah lah , dadaaa ~


day five :: SIX THINGS YOU WISH YOU'D NEVER DONE !


Day Five - Six things you wish you'd never done


................


tak sangka dah separuh jalan dah challenge ni . azam aku nak habiskan sebelum pulang ke kampus minggu depan :D (ececeh , pulang ~ hahha)


jadi , mari mulakan :D


...............


i wish ;


never ever know that certain people .
senang ~ hati aku tak sakit . hati diorang tak sakit . tambah-tambah lagi orang tu . GILAAA ! kau menghantui aku sampai sekarang ouh . heh . 
kalau lah boleh kan :p


never done that mistakes .
gila banyak kot salah yang aku dah buat . banyak jugak hati yang aku dah sakitkan . parents , siblings , sedara-sedara , kawan-kawan , lovers , haters , blablabla . adeyh ~ manusia biasakan TT____TT


never know what internet , berukbeng , weefee , dan seangkatan dengan nya .
GILA addict kot ! hampeh =.="


never know how to USE money .
borosborosboros =.="
eh , bila ptptn nak masuk yea ? kering dah ni . hehheee TT___TT


tak pernah kenal apa itu perasaan .
marah , suka , cinta , sedih , etc ~ tapi , don't take "gay" from my life . itu penting ko dalam dunia supaya tiada yang sedih dan kuciwa :D


never grow older ?
suka jadi budak-budak . buat salah , kena pukul , kena marah , tak pernah serap dalam hati . bila dah besar , sakit hati je lebih . dendam banyak . pfffttt !
eh , boleh keh ? heh =.="


...............


dah cukup ENAM kan ? yeah ! lama jugak aku buat ni . dari start 7 lagu , sampai cerita ni nak habis dah . hahha XD


oke , till next entri . dadaaa
assalamualaikum :)



day one :: ten things you want to say to different people


1. please , be nice to me mr. blutique . (i consider him , as a person too :) so , jangan persoalkan ! hahha)

2. always , love u , in past , present till future ! mak , ayah , bangfiz , bangcik , adik :')

3. hey kau . even dah diterima , but still , aku harap kite still in "aku kau punya , kau aku punya , tapi kita tak ada apa-apa" kind of relationship . err , paham keh ? hahha =.=" (matilah aku kalau dia baca niii ~ :p)

4. ya Allah , make the wheather nice please ~ tengs :)

5. hey , kau ! tak tau kenapa , aku masih ingat , or can i say suka kau ? hahha . suka je oke ! jangan salah faham ^^

6. You’ll see, I’m better, I’m faster, Stronger, I’m happier, When u're NOT by my side :)

7. we're still friends even we're not seeing each other years ! i'm loyal rite ? hahha :')

8. semoga kau cepat sembuh bestie even tak ada ubatnya :'( aku rindu kita hang out macam dulu ~

9. sayang , tolong laa rajin ! make ur ma and pa proud ! (ini untuk diri sendiri ^^)

10. to readers :: ingat senang keh nak buat ni ??? hahha . korang try sendiri korang tau lah :)


...............


oke , the next post yaa ! 


final ! esok maliiiii ~


esok nak start final dah . tapi hape pun gua tak study lagi . ouh , gua memang jenis esok pagi exam malam tu baru study =.= gua tau tak elok buat macam tu . adik gua pun selalu suruh gua study awal-awal . tapi gua degil . alah , haruslah . gadis macho mana boleh ikut cakap orang sangat . pfffttt =.=


dah , merepek je lebih .


.....


gua nak ucap kat sini ,

GUD LUCK untuk semua yang nak final ,
especially 2E's future businessmen and businesswomen :)
kawan-kawan kamisahaja <3
bloggers :)


gua doakan korang , korang doakan gua . oke ?
^^,