Showing posts with label gedikgedikgedik. Show all posts
Showing posts with label gedikgedikgedik. Show all posts

awak, nak kahwin dengan saya tak? kehkehkeh






---------------------------------


mood gatai apa entah aku pagi-pagi buta ni. HAHHAAA
yang bestnya, ada pulak yang melayan. adehaiii ~
:)))


and tetiba hati perempuan gua rindu kat ex gua yang dah berbulan/tahun (gua lupa :p) tak kontek tu.
hey, gua tau lu dah break kan?
nak kapel dengan gua balik tak? KAHKAHKAH


awat gatai sangat entah pose-pose ni. hikhikhikkk
ni mesti effect terlebih minum nescafe haritu.
high dowh! HAHHAAA


------------------------------


perut gua berdondang sayang lah pulak.
cepat betul nasik goreng secret recipe tu keluar balik. adehaiii ~
alang-alang dah pukul 4 ni baik gua sahur dulu sebelum tidur,
kan? hehhh
makin gemuk lah gua kalau hari-hari pun macam ni. haih =.=


------------------------------
"lu kenapa tak tidur lagi pagi-pagi buta ni?"
"kelas gua start pukul 2 petang esok ^^"


------------------------------


eh, dah ada orang bangun sahur lah.
gua nak joinnn. HAHHAAA
morning all :)
notapuasakedua : gua rasa gua dah tak betul :DDD

 

p l a y e r !

semalam , saya membuka blog si dia
di bawah gambar saya dia melabelkan saya as a PLAYER
melihatkan perkara tersebut membuatkan saya terkezut sebentar
pagi ni tiba2 rasa macam betul pula apa yang si dia labelkan saya
maybe memang saya seorang PLAYER
bukti2 nya biarkan diri saya dan si dia sahaja yang tahu

hey , ta ase keh pas kli neyh t'lampau BAKU ?
hahah
ku suda glerk