lepak bengkel sebelum berbuka dengan melampau. kahkahkah



title tak nak panjang lagi, kan? KAHKAHKAH
malas aku nak buat title tersurat lagi tersirat macam sebelum-sebelum ni. hehhh


nak tau aku pergi berbuka kat mana tadi?

credit to Google

tak ada lah tempat mahal sangat macam korang kan ~
secret pun dah mahal bagi aku.
sobsobsobsss TT___TT


"mahal-mahal kau pergi makan sana jugakkk! ptuihhh!"
"teringin bhaiii. teringin =.="


------------------------------


tak, sebenarnya macam ni.
lepas jalan-jalan petang tadi sebelum pergi bazaar kononnya nak isi angin motor.
isi punya isi terasa angin sedap je keluar balik dari tiub tu.
laju pulak tu.
aku dah syak dah mesti pecah punya lah kan.
mintak tolong orang hantar pergi bengkel.
area SP ni mana lah awok nak tau mananya bengkel.
kalau Ipoh lepas lah jugak, haihhh ~
dah jadi macam tu, memang tak lah pergi bazaar kan =.="
lepak bengkel adaaa.
nasib ada yang nak bantu diri yang serba tak tau pasal motor-motor ni. hehhh


itulah ceritanya macam mana sampai ke pekan tu.
tu yang nampak secret terus teringin tu.
nasib member memahami kehendak perut.
hehhh. sorry lah. gambar memang tak ada.
sibuk melantak sangat :p

------------------------------


notapuasa : lagi 29 hari.
tak sabar nak raya :D
notapuasa2 : benda aku makan tadi nama dia fried rice with satay ke ape benda entah.
sedappppp :D


0 bebelan di sini: