"aku suka dress up kau je weyh"

terencat plan aku nak buat note eco . tak tau kenapa tetiba aku teringat pasal ni . so sebab aku ta off lagi baby asus ni , aku pun start lah menaip macam sekarang . (woiii , apa kau merepek ni ?!!!)


.....


cerita ni pasal orang yang sama dengan orang yang aku cerita dalam post INI and INI (cerita lama weyh . hahha). klik untuk maklumat lanjut :) kira post yang ni triquel dialah ~ hahha .


so , benda ni jadi waktu cuti sem waktu bulan 12 haritu rasanya . kalau tak salah aku lah :p
aku dengan dia ni takde lah nak kontek sangat-sangat pun kan . yelah , aku bukan suka sangat nak layan crush-crush ni kecuali kalau aku rasa selesa dengan crush tu .


mamat tu mulanya kata suka lah , nak kapel lah , apalah kan . waktu tu aku dah single dah . tapi aku still malas nak kapel even main-main pun sebab aku still tak recover lagi . (rasanya sekarang pun belum =.=) lagi pun budak ni takde ciri-ciri yang aku nak . gua memilih oke ! hahha


one day tu , waktu malam , dia ada lah kol aku , lama gila . free kol kot :p ouh , lupa nak cakap . budak ni loqlaq sikit . malam-malam amek "batu" . weyh , serius takde niat nak buruk kan orang , tapi aku bagi tau so , that korang dapat gambaran cerita ni betul-betul .


so , macam biasa . cakap suka , blablabla ~ sekali dia pas fon kat member dia . aku layan jelah . pangkat abang-abang kot . malas aku nak kuang ajo . (bajet polite lah kannn . booooo !!!) then , member dia cakap dia tengah "masuk air" . dah , pulakkk ~ lantak kau lah .


then , dapat lah balik fon nya kat tangan tuan dia . tetiba mamat tu cakap ,
"sebenarnya aku suka dress up kau je"
mak aiiiihhh , aku pun cakap lah ,
"dah tu kapel jelah dengan dress up aku"
then , mula lah dia sedar apa dia cakap tu . mintak maaf , cakap suka aku pulak . macam tahi . tapi lantak lah kan . aku bukan suka dia pun . so , tak terguris sikit pun kat jiwa macho ni . hahha .


mula-mula macam sakit hati lah kan . gila what-the-fish orang cakap macam tu kat kita . but then , aku amek yang positive je . dia suka dress up aku , aku pun suka orang cakap suka dress up aku . conclusion nya , aku jadi suka pulak kat ayat dia . hahha XD


.....


nota final : aku jenis tak kisah nak berkawan dengan whatever kind of friend (kecuali pervert nak mampus) , lantak lah dia hisap dadah ke , berzina ke , janji jangan babitkan aku . aku dah nasihat taknak dengar , itu masalah kau ~

2 bebelan di sini:

Hati Batu said...

kalau dressed up ok apa salahnya orang nak suka betul x? hehe bila kita cantik ramai je orang nak, tpi bila kita hodoh, buruk..susah orang nak kawan..hehe enjoy bc entry ni..=)

HfztnBasri said...

@Hati Batu
betul3 , n yaaa , tengs :)