seni cuti

Bila cuti-cuti macam ni, mula lah gelupur tak ada benda nak buat kat rumah. Padahal, kerja rumah tu banyak je menunggu untuk diselesaikan. Diri sendiri yang malas salahkan cuti pulak. Pfffttt!


Then, bila dah rasa tak ada sangat kerja, mula lah hasil-hasil seni yang bukan-bukan terhasil.


Aku ingat lagi, cuti sem yang lepas, aku rajin buat reben-reben tuu. Sekarang, pakai pun dah malas. Nak buat apatah lagi blogger-emoticon.blogspot.com


Tapi cuti sem kali ni, aku buat benda yang lagi tak berfaedah. Hahhaaa
blogger-emoticon.blogspot.com


Yelah, dari aku meracau sengsorang fikir orang yang tak perasan aku hidup lagi. Duhhh!


.................................................................


conteng gitar,

"sepahkan rumah dengan kaler-kaler",

the gantung dalam bilek ^_^.

Ini mintak mak belikan waktu teman bawak ning (blogger-emoticon.blogspot.com) pergi klinik. Mengada-ngada, kan? Hahhaa blogger-emoticon.blogspot.com


Oke, dah.
Bye. Assalamualaikum blogger-emoticon.blogspot.com

0 bebelan di sini: