Cinta Pandang Pertama

Blog nih apa masalah entah takleh nak upload video dari YouTube blogger-emoticon.blogspot.com Aku ada tekan papelah tu haritu. Adeyhhh blogger-emoticon.blogspot.com


Tapi!
Tapi disebabkan aku semangat nak kongsi jugak LAGUblogger-emoticon.blogspot.com yang aku tengah addict sangat sekarang blogger-emoticon.blogspot.comSince download, entah berapa juta kali aku ulang. (Oke, tipu)
Nak tau apa? Pergi link INI!


Ni semua sebab cuti sem kat rumah ni aku banyak habiskan masa tengok Channel 393 tuu. Aku tertengok diorang nyanyi lagu ni comel GILAAblogger-emoticon.blogspot.comDengan baju plus tarian yang superCOMEL blogger-emoticon.blogspot.com Jatuh cinta pandang pertama terus blogger-emoticon.blogspot.comHahhaa.


Kalau aku letak gambar ni korang tau kot. Tambah-tambah lagi K-pop lovers tu.


I like it like it like itblogger-emoticon.blogspot.com


Ouh, jangan salah anggap. Aku bukan lah K-pop lovers punn. Setakat cerita aku suka lahh blogger-emoticon.blogspot.com Lagu, kalau tak OST, aku tergoda sebab tengok waktu iklan. Tu jelah punn. Hahhaa.


Oke, bai
Ouh, Happy November. 1.11.11. Cantik.

blogger-emoticon.blogspot.com


2 bebelan di sini: