malu,



credit 123rf.com


sejak lahir, aku suka buat benda yang memalukan diri sendiri.
nak listkan tak mampu lah aku kan. (nampak sangat banyak gilaa :p kehkehkeh)
tapi satu benda la paling terbaru yang aku buat aku nak buat contoh kat korang .


haritu aku ada tegur sorang mamat ni. aku kenal dia waktu satu event under kelab la kan. dah lah cara tegur aku cara kasar, mamat ni boleh pulak tak ingat aku padahal aku fasi dia. tak patut punya budak. benda yang bagi aku malu is, dia lelaki derr. tak pasal-pasal dia ingat aku minat dia pulak kang =.=" dik, kau jangan perasan yea. kahkahkah (asal aku keji sangat minggu ni? hehhh *sinis*) nasib kau junior, takde la jumpa selalukan? mintak2 tak jumpa kau dah. kahkahkahhh. ouh, sport day ~ =.="


kalau korang, korang malu tak? aku tak malu, tapi segan. kehkehkehhh.


dah lah. nak cerita benda memalukan yang aku dah buat kang, korang bosan lak sebab banyak sangat. hehh
(sengih)


notamidbreak : seronok tau keadaan sekarang. walaupun sakit mula-mula, aku sedar banyak hikmahnya. sekarang aku takyah nak cover-cover nak post entri pape dah pun sekarang. hehhh
notamidbreak2 : semoga bahagia. aku saja mengeji je like status kau tu. KAHKAHKAH
notamidbreak3 : asal makin mengarut entri-entri aku ni? =.="
notamidbreak4 : yeay! kat ipoh! tapi banyak assignment. serupa je macam tak cuti TT___TT
notamidbreak5 : dahdahdah. takde dahhhhh. hehhh :p


0 bebelan di sini: