Satu Nov.


Yeah, semalam.


Bangun awal, jogging kat Botani sambil ngumpat. Astaghfirullah, bila nak berubahblogger-emoticon.blogspot.com Habis jogging ada manusia-baru-jumpa belanja makan. Rezeki jangan ditolakkkblogger-emoticon.blogspot.comIni part yang best keluar dengan budak hot nih. Hahhaaablogger-emoticon.blogspot.com


Tengahari, amek adik-adik dari sekolah then terus ikut mak pergi berek angkut barang plus pasang langsir.



Malam, mak ayah decide nak tidur berek. So, selaku kakak mithali drive sengsorang balik rumah untuk bagi makan adik-adik, pastikan diorang sekolah esok, jadi driver, plus jaga rumah. (Part ni aku rasa aku gagah. Hahhaaablogger-emoticon.blogspot.com)


Haih, susah jugak jadi anak perempuan sorang nih. Tapi, the best part jadi anak perempuan tunggal is kau akan rasa macam kau anak last padahal adik berderet kat bawah. Dan memandangkan aku ikut baka pendek and siblings lelaki aku semua ikut baka tinggi lagilah menjadikan aku nampak macam anak last
blogger-emoticon.blogspot.com


So, esok aku kena bangun awal hantar budak-budak tu pergi sekolah. But now, aku still belum tidur. Susah nak bangun esok matilah aku kena terajang dengan budak-budak tu.



Oke, tak ada benda punn. Tapi saja nak update jugak pasal tarikh cantik nih.Nanti 11.11 aku update lain. Hahahhaa.


Tak sabar result 4hb blogger-emoticon.blogspot.com


BaiBai Oktober.


0 bebelan di sini: