awak, nak kahwin dengan saya tak? kehkehkeh






---------------------------------


mood gatai apa entah aku pagi-pagi buta ni. HAHHAAA
yang bestnya, ada pulak yang melayan. adehaiii ~
:)))


and tetiba hati perempuan gua rindu kat ex gua yang dah berbulan/tahun (gua lupa :p) tak kontek tu.
hey, gua tau lu dah break kan?
nak kapel dengan gua balik tak? KAHKAHKAH


awat gatai sangat entah pose-pose ni. hikhikhikkk
ni mesti effect terlebih minum nescafe haritu.
high dowh! HAHHAAA


------------------------------


perut gua berdondang sayang lah pulak.
cepat betul nasik goreng secret recipe tu keluar balik. adehaiii ~
alang-alang dah pukul 4 ni baik gua sahur dulu sebelum tidur,
kan? hehhh
makin gemuk lah gua kalau hari-hari pun macam ni. haih =.=


------------------------------
"lu kenapa tak tidur lagi pagi-pagi buta ni?"
"kelas gua start pukul 2 petang esok ^^"


------------------------------


eh, dah ada orang bangun sahur lah.
gua nak joinnn. HAHHAAA
morning all :)
notapuasakedua : gua rasa gua dah tak betul :DDD

 

1 bebelan di sini:

Unknown said...

amboi engko..dah wajib kawen da ni