cuti, ipoh, kad raya ^___^



Semua ada PANDA :D


Kad-kad ni dah selamat hantar Jumaat haritu.
Cuma kau punya je Syaufi, lambat sangat pun bagi alamat :p
Btw, kad raya korang yang kat Perak ni semua dah sampai pun kan?
Huduhhh kannnnn? HAHHAAA.
Lantak ~ Janji ikhlas ^___^


...................................


Ini hari ketiga dah aku kat Ipoh ni. Baru aku reti nak update. HAHHAAA. Biarlah. Duduk rumah ni, lappy sayang ni dianaktirikan. Better aku tidur jehh. KAHKAHKAHHH.


..................................


Pffttt. Lari motif.





Aku sebenarnya rindu kat Encik Blutique. Menyesal ouh tak bawak balik TT___TT
Yelaa, dah biasa balik bilik lepas kelas ambek dia, main. Bosan-bosan, main. Geram-geram, main.
Harap dia tak merajuk laa aku tinggal. Kalau barang sikit or naik kereta, rajin jugak laa aku nak bawak balik kannn.
Aku dah tinggalkan dia dalam condition baik punya! Tali dah loose kan, body takde habuk, siap bagi dia tidur dalam loker lagi. GAHAHHAAA.

"Sayang, nanti kita jumpa yea ^___^" HAHHAAA :p

Lalu kedai gitar, sakittt je hati =.="


...................................


Oke laa. Selamat mengharungi hari-hari puasa yang terakhir untuk tahun ni ^___^


...................................


Bagi harapan, keh?
=.="


0 bebelan di sini: