day two :: NINE THINGS ABOUT YOURSELF


lambat GILAAA aku nak sambung day two kan ? 
blogger yang masalah ! jangan salahkan aku !
bwahahha
so , jom proceed with DAY TWO !!!


...............


day two - NINE THINGS ABOUT YOURSELF


ONE
disebabkan aku lahir 1992 , serta merta aku termasuk dalam golongan generasi Y .
ini MGT(management) ye kawan-kawan . hahha XD


TWO
dan disebabkan fact one lah aku attach to technology GILAAA .
tapi aku tak pernah buat kerja GILA dengan sekat makan aku semata-mata nak beli menatang-menatang ni . maaf , perut aku lagi penting dari tuntutan kehendak . hahha


THREE
aku GARANG .
seriusly ! tak caye tanya kawan-kawan aku . diorang takut dengan aku . rasanya nak cakap aku garang pun tak berani . mesti diorang cakap aku BAIK :D hahha


FOUR
do prefer CALLING than MESSAGING .
senang , cepat , tepat , mutakhir ! aku entah aku merepek . heh :p


FIVE
do love ART :D
but , tak berbakat pun . patut tak dapat kos tu . hahha :p


SIX
PENDIAM yet TALKATIVE .
paham tak macam mana ? paham-paham kan sendiri lah . malas nak terang . lalalalalaaa ~
hahha . tak , actually macam ni . people might see aku as a pendiam , ouh taktaktak . aku MEMANG PENDIAM (puke) tapi bila orang dah kenal aku , semua akan cakap "pendiam lah sangat kau kan ~" . aku tak tau apa salah aku . hahha -^^-


SEVEN
GAGAP mungkin .
aku pun tak tau kenapa aku selalu tak dapat habiskan ayat aku . aku selalu ingat huruf first je or bunyik yang lebih kurang bunyik perkataan yang aku nak cakap tu . kegagapan ni selalu jadi bila aku nak describe something . japjapjap . ni GAGAP ke GUGUP ? konfius dengan diri sendiri .


EIGHT
might be a GOOD LISTENER but NOT a GOOD MOTIVATER.
seriusly . kalau dah perangai aku pun macam hampeh , macam mana nak motivate orang ye dakkk ? hahha . lagipun mulut kurang ajar macam aku ni , nasihat orang pun macam maki . hahha :p
but , yaa . nak carik telinga untuk menadah segala keluh kesah , rahsia , apa semua , boleh carik aku . jangan risau , usually kalau benda tak ada kena mengena dengan aku , benda tu akan tersemat kat dalam sampai lah kau bukak balek cerita tu . sebab aku ni a bit PELUPA orangnya . kau bagitau malam ni , esok pagi bangun tidur aku dah lupa dah . serius ! hahha


NINE
aku a bit PELUPA .
selalunya about makan . aku selalu lupa yang aku dah makan ke belum . sebab tu aku tend to kurang makan . tapi asal badan aku naik jugak !!! tak puas hati TT___TT
aku selalu jugak lupa study , buat assignment , update belog , dan lain-lain . macam essay dah aku rasa . bwahahha . tapi baru-baru ni aku selalu lupa something , lupa topup . malas sebenarnya . hahha . maaf yea anda :p


...............


alah ! banyak lagi aku nak bagitau ni ! asal limit 9 je ! huh TT____TT
melampau aku ni . hahha
dah ! adiossss :)



0 bebelan di sini: