day five :: SIX THINGS YOU WISH YOU'D NEVER DONE !


Day Five - Six things you wish you'd never done


................


tak sangka dah separuh jalan dah challenge ni . azam aku nak habiskan sebelum pulang ke kampus minggu depan :D (ececeh , pulang ~ hahha)


jadi , mari mulakan :D


...............


i wish ;


never ever know that certain people .
senang ~ hati aku tak sakit . hati diorang tak sakit . tambah-tambah lagi orang tu . GILAAA ! kau menghantui aku sampai sekarang ouh . heh . 
kalau lah boleh kan :p


never done that mistakes .
gila banyak kot salah yang aku dah buat . banyak jugak hati yang aku dah sakitkan . parents , siblings , sedara-sedara , kawan-kawan , lovers , haters , blablabla . adeyh ~ manusia biasakan TT____TT


never know what internet , berukbeng , weefee , dan seangkatan dengan nya .
GILA addict kot ! hampeh =.="


never know how to USE money .
borosborosboros =.="
eh , bila ptptn nak masuk yea ? kering dah ni . hehheee TT___TT


tak pernah kenal apa itu perasaan .
marah , suka , cinta , sedih , etc ~ tapi , don't take "gay" from my life . itu penting ko dalam dunia supaya tiada yang sedih dan kuciwa :D


never grow older ?
suka jadi budak-budak . buat salah , kena pukul , kena marah , tak pernah serap dalam hati . bila dah besar , sakit hati je lebih . dendam banyak . pfffttt !
eh , boleh keh ? heh =.="


...............


dah cukup ENAM kan ? yeah ! lama jugak aku buat ni . dari start 7 lagu , sampai cerita ni nak habis dah . hahha XD


oke , till next entri . dadaaa
assalamualaikum :)



0 bebelan di sini: