Greek Siblinghood

♥Assalamualaikum♥


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com



Aku adore GILA siblinghood diorang dalam cerita Greek! Diorang buat aku sedar siblings can be bestfriend jugak. Yelah, kau kenal kakak/abang/adik kau dari lahir lagi kan? So, selain mak bapak kau, adik-beradik kau lah orang yang paling kenal kau kan?

Aku sebenarnya harapkan aku dengan my bros macam ni, tapi macam mustahil je. Setakat pasal clothing boleh lah kot. Kalau pasal perasaan ke ape, macam mustahil jeh. Mungkin sebab aku perempuan tunggal kot. Macam tak kena je aku nak cerita kat bros aku kan. Hahhaablogger-emoticon.blogspot.comBut itu lah sebab aku adore diorang ni. Diorang lain gender gak. Elok jeh.

*Sigh*

Tapi aku really hope kitorang boleh jadi macam tublogger-emoticon.blogspot.com Boleh tolong whatever problems we had. Aminnn.


OkeBai!


0 bebelan di sini: