Buku Nota

Setitis air mata gugur
Membasahi bumi
Menjadi bukti kesedihan hati
Pemergian kau meragut kebahagiaanku
Pemergian kau meninggalkan serba satu kenangan
Kerna kau aku begini
Lara hati tak siapa peduli
Mengapa harus kau pergi?

This belong to Hanna. And, aku tak tau how the hell benda tu sesat dalam buku nota lama aku. Hahhaa. But I love it!

Aku ni memang jenis suka kumpul buku nota dulu. Every single notebook ada lain-lain isi.
Yang ada puisi ni buku aku waktu form 2 rasanya. Seronok ouh ingat kenangan lama-lama blogger-emoticon.blogspot.com

Plus, aku ada cuba buat lagu guna ayat-ayat tu konon nak bagi this post best sikit lah kan. But suara tak menyebelahi. Malu aku nak upload. Gahahhaablogger-emoticon.blogspot.com


Okbai

2 bebelan di sini:

hannanadhrah said...

ouh sayang ku.
tak perlu lah mengkreditkan nama saya.
malu laa. -.-'

HfztnBasri said...

@hannanadhrah
ouh gedikku. takyah lah nak mengade-ngade sangat. hahhaa