Memang betul lah (^ɜ^)

This post might sound sarcasm. But seriously, I don't meant to be sarcastic. I'm just being honest :)


Dulu aku dengar je orang kata ,
"Sebab aku bercinta lah result aku teruk."

Tapi sekarang benda terbukti depan mata.
Sem 2 dulu, tak dekan. Sem ni, alhamdulillah dekan balik blogger-emoticon.blogspot.com Even tak ada lah markah yang nak dibanggakan sangat tambah-tambah lagi bila the worst subjects are BEL dengan CTU. Oke, langsung tak bangga blogger-emoticon.blogspot.comTapi memang aku tak letak harapan tinggi pun dekat dua subjek tu. And, fyi. Aku memang selalu kureng sikit kalau datang kat subjek teras nih blogger-emoticon.blogspot.com Ayat atas ↑ sekali tu membuktikannya.


Yeah! Esok memang nak keluar dengan mak. Nak mintak present lah blogger-emoticon.blogspot.com Ini lah namanya mengada melampau. Markah tak semegah, hadiah je nak lebih. Hahhaaa blogger-emoticon.blogspot.com (Pikir hadiaahhh)


Btw, thanks for leaving me just the right time.
I wish nothing but the best for you, too blogger-emoticon.blogspot.com


And, secara rasminya. Saya menyatakan bahawa, kehidupan part 3 saya berakhir di sini blogger-emoticon.blogspot.comWe had so much fun guysblogger-emoticon.blogspot.com


Bai.

1 bebelan di sini:

(: ǝǝbǝןbɯub said...

betol3 -,-

btw, tahniah yea DL :)