Pemunggahan Sabtu

♥Assalamualaikum♥


Aku dah sampai selamat di Merbok yang bosan ni semalam lagi tapi hari ni baru nak update. Hahhaa blogger-emoticon.blogspot.com Serius bosan! Tetibe aku rase nak start kelas cepat-cepat. Hahhaaa =.="


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Pemunggahan Sabtu


Memandangkan kat Kedah ni Ahad dah start kelas, so daftar kolej balik mestilah Sabtu, means hari ni kan?

Nak dijadikan cerita. Perjalanan aku pergi toilet yang beberapa-langkah-selepas-keluar-bilik tadi terganggu bila aku nampak ada abang siapa entah kat bilik hujung tu. Gila betul. Nasib aku agak sopan jugak eventhough tak pakai tudung. So, aku teruskan perjalanan sebab memang dah depan pintu toilet pun. Hahhaa. (Bodoh je ayat)

Tapikan, seriously lah. Kalau jadi kat korang, korang nak buat apa?

Btw, aku tak daftar kolej lagi ni. Petang-petang sikit lah. Heh


0 bebelan di sini: